Garantijos ir grąžinimo sąlygosPrieš įsigyjant prekes prašome susipažinti su garantija bei grąžinimo sąlygomis
Garantija ir grąžinimo sąlygos
Kiekvienas klientas prieš įsigyjant prekes internetinėje parduotuvėje mofy.lt turėtų susipažinti su informacija pateikta žemiau. Apsipirkdami, Jūs, patvirtinate, kad su taisyklėmis, garantija ir grąžinimo sąlygos, susipažinote ir su jomis sutinkate.
Prekių grąžinimas
- Prekes pirktas internetinėje parduotuvėje galima grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo. Prekė turi būti originalioje pakuotėje, bei nepažeista.
- Po prekės grąžinimo, ji yra nuodugniai apžiūrima bei įvertinama. Jei prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, pinigai pervedami į tapačią sąskaitą per 3-4 darbo dienas.
- Norint grąžinti prekę ją reikia pristatyti į mūsų ofisą Kaune adresu V. Krėvės per 13B. Siunčiant prekes iš kito miesto, siuntimo išlaidas padengia klientas.
- Atsiimant prekes, pirkėjas privalo patikrinti prekės išvaizdą bei būklę. Dėl pažeidimų atsiradusių transportavimo metu po prekių atsiėmimo, pretenzijos nepriimamos.
Pinigų grąžinimas
- Nesulaukus pinigų po grąžinimo patvirtinimo, būtinai dar kartą atidžiai patikrinkite savo sąskaitą. Pinigai paprastai grąžinami per 3-4 dienas nuo grąžinimo patvirtinimo. Jeigu nesulaukėte pinigų per šias dienas, būtinai susisiekite su mumis el. paštu info@mofy.lt
- Galimas tik dalinis pinigų grąžinimas (būtina prieš tai susisiekti bei susitarti, kiekvienas atvejis yra unikalus) jeigu: produktas yra apgadintas, prekė neturi originalios pakuotės.
Garantija
- Garantijos terminas nurodyta prie kiekvienos prekės atskirai, jei garantijos terminas nenurodytas ji nėra taikoma (grąžinimo sąlygos per 14 dienų nuo prekės įsigijimo galioja).
- Garantija suteikiama nuo pardavimo datos nurodytos prekių įsigijimo dokumente. Garantija suteikiama gedimų šalinimui, kurie atsirado dėl gamintojo kaltės. Fiziškai ar kitaip pažeistiems produktams garantija nėra taikoma.
- Garantinis suteikiamas pristačius prekes į ofisą Kaune, adresu V. Krėvės per 13B. Jei prekės pristatomos iš kito miesto, prekių pristatymą apmoka pirkėjas. Būtina pasirūpinti saugiu prekių pristatymu. Rekomenduojame pasirinkti tokį siuntimo būdą, kuris suteiktu siuntos sekimo numerį. Jei siunčiant, siunta pasimeta ir nėra galimybės pateikti siuntos sekimo numerio, atsako pirkėjas.
- Garantinio laikotarpio metu, brokuotos prekės gedimas yra šalinamas per 7-14 darbo dienų.
- Pinigai grąžinami tuo atveju, jeigu nėra galimybės prekės sutaisyti ar pakeisti į analogišką.